سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  تو رو چه به این غلطا!!

دوشنبه 88 دی 21 ساعت 5:27 عصر
                                                  بسم الله
گاهی وقاحت و بی شرمی در عمل و حرف و رفتار یه نفر  اونقدر زیادو تکوندهنده هست که آدم میمونه چه عکس العملی نشون بده. . . !!
به این همه وقاحت و بی شرمی با تمام توان اعتراض کنه و تو دهن اون طرف بزنه یا نه  این همه پررویی و بی حیایی رو  بذاره به حساب نادونی و احمقی طرف.
این دو روز خیلی فکر کردم که واقعا این مردک با خودش چی فکر کرده که یه همچین غلط زیادی کرده. . .بگو آخه تو کی هستی....اصلا کی هستی که جرات کردی برای ولی امر مسلمین و قلب تپنده ملت ایران تعیین تکلیف کنی!!!!!!!!!!!!
خجالت بکش اقای محسن رضایی!!!!!!!!سردار تاریخ مصرف گذشته دوران جنگ!!!!همرزم سابق حاج احمدو همسنگر فعلی میر یزید!!!!
خجالت بکش از رهبرت از خشم و غیرت مردمی که با چشم خودت عشقشون رو به رهبرشون دیدی توی اون چهارشنبه تاریخی بترس از همت و باکری و متوسلیان شرم کن اگه هنوز یادت میادشون و اگه هنوز افقی رو که حاج احمد ازش میگفتو نشون داد اونموقع که تو از نزدیک دیدیشو من تو کتابا خوندمش بهش اعتقاد داری.
خجالت بکش اقای محسن رضایی. . . .

اللهم احظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه)
                            
                                                                                    باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  فقط این حال رو از من نگیر!

جمعه 88 آذر 6 ساعت 12:50 عصر

بسم الله
یه دلشوره عجیبی میگیری....یه حال غریب...یه شوری تو سرته...یه اضطرابی داری...هی دلت میخواد بری...فقط بری ..کجا؟!خودتم نمیدونی کجا!بعد نمازات خود به خود اشکت میاد....نمیدونی چته!!هرچی فکر میکنی نمیفهمی گیر کارت کجاست!!؟ تو دلت هی صلوات میفرستی ...میگی الان اروم میشم...ولی نمیشه...این شور...این حال...این دلشوره...این حال و هوای ابری دلت ...این اضطرار....
خدایا!!!
فقط 31 روز تا....

یا اباعبدالله
اللهم احفظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه).
                                            
   باشیم که میاید






  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  کینه 1 و 2 از رهبری

جمعه 88 مهر 10 ساعت 3:1 عصر
                                                           بسم الله
تاحالا آدمایی رو دیدی که به خاطر کینه ای که به هر دلیلی از یه نفر دارن حاضرن خودشون رو  حتی عزیزترین کساشونو یا بالاتر   حتی آبروشون رو نابود کنن که به طرف یه صدمه ای بزنن. . .
حالا قضیه  قضیه ی این چندوقته و قصه قصه ی یه سری آدما ... البته یه نکته این وسط هست که به قول خودمون باعث میشه آدم کفوخون قاطی کنه اونم اینه که کینه و پرستش نفس چه کارها که نمیکنه!! کسیکه سالها درس خونده اونم درس دینی و به قول خودشون زمان امام بودن و خودشون رو فرزند امام میدونن و مرجع تقلید یه عده  آدم هم شدن و به اصطلاح نماینده پیامبر برای رسوندن احکام خدا به مردم هستن   نفس پرستی و کینه انقدر حقیرش کنه که حاضر بشه برای ضربه زدن به شخص مورد بغض و کینه  علاوه بر ابرو و دین و دنیای خودش  دین و دنیای یه سری آدم زنده دیگه و خون ریخته شده در راه حق یه سری آدم دیگه رو هم با صرف نظر از همه اون اعتقاداتی که داشته یا ادعا کرده که داره و از صدقه سر همونا نون خورده رو به باد فنا بده. . . .
قصه ما قصه ی مرجع تقلید تاریخ مصرف گذشته یوسف صانعی هست...کسیکه به جایی رسیده که برای آدما ارزوی مرگ میکنه و به آدما تهت میزنه و توهین میکنه و . . . خلاصه خووووووب داره به سنت پیامبر عمل میکنه!!!
راسته که میگن تاریخ تکرار میشه این جمله رو باید با طلا نوشت.همونطور که یه زمانی یه عده جلوی علی(ع) وایسادن وبا ادعای همراهی باهاش استخوون تو گلوش شدند  امروز هم قصه همونه اما بغض و کینه ی سیدعلی ما داره خفشون میکنه ولی یه فرق اساسی بین اونموقع و الان هست  یه فرقی که اینا هم میدونن  بهتر از همه دنیا که
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
عاقبت حاجاقا یوسف و منتظری که اصلا ارزش نداره اسمشم ببریم که حالا محض خنده میگم و کروبی با اسپانسری شهرام خان و خاتمی هم با اسپانسری جرج سوروس و... مطمئنا اگه  بدتر از  عاقبت آقایان طلحه و زبیر  نباشه بهتر هم نخواهد بود تاریخ این رو ثابت کرده.والسلام
اللهم احفظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه)
                                                                           باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  معجزه ولایتپذیری در هشت سال دفاع

سه شنبه 88 شهریور 31 ساعت 12:7 صبح

                                                          بسم الله
خیلی راجع به جنگ شنیدیم خیلی سعی کردن برای ماهایی که اونموقع نبودیم به شیوه های مختلف جنگ رو  ادمهاش رو حالوهواش رو به تصویر بکشن.
بهمون گفتن که ما هشت سال جنگیدیم نه با عراق بلکه با تمام دنیا با نام عراق به جرم خواستن حکومت دینی.
چه جرم بزرگی....!!!!؟؟
بهمون گفتن هشت سال با دست خالی در برابر ارتشی تا بن دندان مسلح و تحت الحمایه ماادی و معنوی امریکاوانگلیس و... ایستادگی کردیم.عجب شجاعتی....!!!!؟؟
بهمون گفتن علاوه بر همه کمبودها و دشمنان خارجی در داخل یه رییس جمهور خائن داشتیم به نام بنی صدر .چه شود.....!!!؟؟
بهمون گفتن یه عملیاتی انجام دادیم به نام والفجر8( عبور ار عرض رودخانه خروشان اروند دردل شب) عملیاتی که پیروزی تو اون با عقل ومنطق و قوانین جهانی عملیاتهای جنگی تعریف شدنی نیست و قانونی فرای قانونهای شناخته شده جنگی در اون عامل موفقیت سربازان خمینی بوده.
ایول نسل خمینی....!!!!؟؟
بهمون گفتن یه جوونایی بودن که فرماندهی انواع عملیاتها رو به عهده داشتن و پیروزی هایی به دست اووردن که الان بعد گذشت سالها هنوز بی نظیره.
کجایید ای جوانان خمینی....!!!؟؟
بهمون گفتن حاج احمدو حاج همت و حمید و مهدی باکری و... داشتیم که در نسل خودشون و در زمان خودشون آنچنان کردندو آنچنان تاختندو آنچنان رفتند که اینچنین ماندند  هم در خاطر نسل خمینی جاودان شدند و هم در خاطر نسل خامنه ای (روحی فداه) اوج گرفتند.
چنین فرودی و فرازی ارزویم است.....!!!!؟؟
اما تا حالا شده بشینیم و فکر کنیم . . . به همه اون چیزایی که بهمون گفتند و به همه اون چیزایی که بهمون نگفتند. . . فکر کنیم یعنی چی؟ کشوری که تازه تو اون انقلاب شده انقلابی که مردمش براش یه عالمه هزینه دادن اونوقت بهش حمله بشه  حمله ای با تمام امکانات و حمایتهای خاص بعد این کشور با این انقلاب نوپا فقط فقط با سرمایه ی جووناش و عشقشون به رهبرشون بتونه پوزه دشمن رو به خاک بماله. . . این یعتی چی؟مگه میشه؟پس قوانین عقلی   قانون احتمالات   قوانین جنگی و برنامه ریزی های خاصش چی میشه؟
فکر کردیم چطور میشه یه  جوون با یه دنیا دلبستگی و وابستگی از همه اونا دست بکشه و بهشون پشت بکنه و به فرمان ولی فقیهش جونش رو فدای آرمانهای انقلابش  بکنه؟
آره درک اینا خیلی سخته...لمسشون...رسیدن به این واقعیتها  ایمان میخوادو  عشق .آیا منو تو این ایمان و عشق رو داریم؟
اگه داریم بسم الله .  .  .  اگه هم نداریم اصلا دغدغه ی به دست اووردنش رو داریم؟
اللهم احفظ و ناصر قائدنا و مرجعتا الخامنه ای (روحی فداه).
                                                                                      باشیم که میاید



  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  چهار متهم اصلی...

سه شنبه 88 شهریور 24 ساعت 1:43 صبح

                                                        بسم الله
مهدی گلاب /   بعد از اینکه صبحانه شون رو صرف کرده و یک دست کله پاچه هم زدن به حسین بابا دستور ارسال یک نامه رو دادند که حالا خدا عالمه که خود بابا کروبی نوشته بودنش یا خورزو که بعد از انتشار به شدت مورد انتقاد مردم و مسئولان کشور قرار گرفت که حتی بعدا با وجود هضم شدن کله پاچه و عدم ارائه اسناد و دلایل برای اثبات ادعاها همچنان به سخنان زشت و زننده اش ادامه داده در نهایت هم به  من نبودم دستم بود یا شایدم الف.شین بود که اقای الف.شین توپول فعلا نیستن  شایدم هستن ولی نیستن یا نیستن که اصلا نیستن...که در همین حال برخی اخبار منتشر شده حکایت از ان دارد که یکی از پزشکان متخصص روانشناسی تهران که چند سالی است به عنوان پزشک خصوصی اقای کروبی درمان وی را بر عهده دارد با انتشار نامه ای خطاب به برخی مسئولان بر اختلال حواس آشیخ و لزوم مراقبت از گفتار و اظهارات وی تاکیید نموده.
ممل تمدن / ایشون در زمان ریاست جمهوریشون قصه گفتگوی تمدنها رو که یادتونه!همونو میگم یه مرکزی رو تاسیس کرد به نام مرکز بین المللی گفتگوی تمدن ها با اختصاص بودجه دولتی با شماره ردیف 101045 محض اطلاع حضرات که سالانه از بودجه بیت المال میلیاردها تومان رو برای فعالیتهای این مجموعه که یک مجموعه خصوصی و متعلق به شخص خودش هم بوده رو استفاده میکرده که با پایان دوره ریاست جمهوریش و قطع بودجه توسط دکتر احمدی نژاد  اقای خاتمی طی دیدار های مختلف با سران عرب و برخی سران اروپایی خواستار کمکهای انها به این مرکز شد که بر هر اهل فهمی پوشیده نیست که جزییات این اقدام خلاف امنیت و مصلحت و عزت ملی بوده است.در اعترافات اقای ابطحی هم مفصلا با ذکر مبلغ و زمان دریافت ذکر شده.
حسین توهم / از اعترافات شهاب طباطبایی خواهرزاده خاتمی تا سایرین که همگی در تمام اعترافاتشان بر نقش مهم میرحسین موسوی در اغتشاشات تاکید کردند که گفتنش دیگه حال همه رو  بهم میزنه.....
اقازاده سیبیلو / اقازاده مهدی هاشمی هم که معرف ملت غیور ایران هستند و اعترافات تکان دهنده حمزه کرمی در مورد ولخرجی های این اقازاده  رو از بیت المال برای مقاصد انتخاباتی و اشوب شنیده اند. کافیه در سرچ گوگل بزنی م.ه خوده گوگل میره تا فرحزاد......
حالا سوال اینجاست وقتی ابروی نظام توسط کروبی زیر سوال میره و چندین نفر به خاطر فتنه موسوی و خاتمی جان خودشون رو از دست میدن و میلیاردها تومان پول از بیت المال از طریق مهدی هاشمی هزینه شده...ایا صبر و مماشات درباره این افراد توجیهی دارد؟؟ایا این انقلاب و خونبهای قریب به 300هزار شهید گلگون کفن   ایجاد حاشیه امن برای مجرمان دانه درشت است؟البته سخنان قاطع ایت الله لاریجانی در روز معارفه و اقدامات متابعه ان امید تازه ای در دل مردم در تغییر رویکرد قوه قضایی با دانه درشت ها ایجاد کردن.
اللهم احفظ و انصر قادنا و مرجعتا الخامنه ای(روحی فداه)
                                                                                       
    باشیم که میاید


  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  امشب گوش سرم برام میشنوه یا گوش دلم!

سه شنبه 88 شهریور 17 ساعت 3:25 عصر

 بسم الله
انگار شب قدر پارسال قشنگ خدا رو صدا نکردم
اگه صداکرده بودم  باید آدم میشدم. . . نباید اون نبایدها رو.....
خدایا یه گناهی کردیم . . . نفهمیدیم. . .
حداقلش اینه که یه عشق دارم . . . .واسه این دنیا و ... اون دنیام بسه.
امشب رو باید زرنگ بازی در بیاریم. . . خدا رو قسم بدیم . . .
 بدم المقتول به کربلا . . .
شنیده بودم اگه خدا رو به خون فاطمه زهرا(س) قسم بدی امکان نداره  دست خالی برگردی.
کاش میشد آدم اونجوری  آدم میشد. . . .که به قول یه دوستی از شب قدر امسال تارک...میشدم.
امسال دیگه باید  ندای انا المهدی رو تو اسمون و زمین بشنویم. . . یعنی میشه!!
اللهم احفظ وانصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه)
                                                                                باشیم که میاید


  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  تماس با دفتر حاجاقا یوسف

جمعه 88 مرداد 30 ساعت 4:9 عصر

                                                             بسم الله
دیروز زنگ زدم دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی حجه السلام یوسف صانعی توی تهران
یه اقایی گوشی رو برداشتن پرسیدم اگه یه مسلمونی به یه موسلمونه دیگه یه تهمت ناروایی مثه حرومزادگی بزنه چه حکمی داره؟
اقای اون طرف خط بلافاصله گفت: نیم ساعت دیگه تماس بگیرید. گفتم:اقا نیم ساعت دیگه یعنی چی من جواب سوالم رو الان میخوام.اقای اون طرف خط یه کم مکث کردو گفت:شما یه چیزی شنیدی. راستشو بخواین خندم گرفت. . . خیلی هم خندم گرفت اخه دقیقا 10 دقیقه قبلش فیلم افاضات حاج اقا رو دانلود کرده بودم و به همراه خانواده با هم چندین بار دیده بودیم. . . .
به اقاهه گفتم:اقا من خودم فیلمو دیدم .اقاهه دوباره همون حرف رو تکرار کرد و گوشی رو گذاشت.
روز بعدش یه یه ساعتی وقت گذاشتم تا تونستم با دفتر حاج اقا تو قم تماس گرفتم تا با خودشون صحبت کنم وقتی تماس برقرار شد باز یه اقایی گوشی رو برداشت گقتم:یه سوال شرعی دارم و میخوام با خود حاجاقا صانعی صحبت کنم گفتن:حاجاقا تشریف ندارن راسشو بخواین یه جورایی حرصم گرفت که حاجاقا تشریف ندارن گفتم:چطور به قول بابام موقع خمس و زکات دادن که میشه حاجاقا همیشه تشریف دارن حالا که سوال داریم حاجاقا تشریف ندارن. . . اقاهه گفت:حالا شما سوالتونو بپرسید دوباره همون سوالم رو البته واضحتر پرسیدم
که چطور یک مرجع تقلید یک چنین صحبت هایی میکنه که دور از شان روحانیت و جایگاهشونه حالا بگذریم از شخصیت ایشون که تو این مدت
قبل و بعد انتخابات تاریخی 22 خرداد به شدت برای اهل عالم روشن شده. . . .
اقای اونطرف خط یه حرفی زد که حقیقتا مضحک بود حدس میزنین چی گفت. . . . .
گفت:خانم این چه حرفیه!حاجاقا از فرزندان امام خمینی(ره) هستن!!! گفتم:بله؟ و اقاهه دوباره گفت:حاجاقا از فرزندان امام خمینی هستن بهشون گفتم:اگه منظورتون از فرزند امام خمینی(ره) بودن اینه که امام پدر معنوی ایشون هستن که عملکرد و موضعگیری ها و حرف های ایشون صد در صد در تضاد با مشی و روش امام عزیزمون هست اگه هم منظورتون از فرزند امام بودن چیز دیگه هست که در این صورت به قول خود حاجاقا خود ایشون هم. . . . .. .   والسلام

اللهم احفظ و انصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای(روحی فداه)                         باشم که میاید


  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  تو اول دهنتو آب بکش!

پنج شنبه 88 مرداد 22 ساعت 12:31 صبح
                                                   بسم الله
این دوماهه بعد از   انتخابات تاریخی 22خرداد هرشب به این الله اکبرهای آموزشی بی بی سی اون پارچه های سبز سر نیزه و از همه قشنگتر!!شعارهای مضحک شبانه که در اصل مخاطب این شعارها خاستگاهه خود این شعارهاست (که به قول رهبر عزیزتر از جانمون یه کاریکاتوری از انقلاب سی سال پیش هم نیست)و یاد نمازهای با لنگه کفشو با لنگه زیدو. . . از همه بامزه تر تحلیلهای بسیار بسیار اندیشمندانه!! و عمیق!! اقایان وخانمها و نشریات سبزشون !!از داماد لرستان بگیر بیا تا امروزشون. . . .  کلی دور هم خندیدیم .البته اینم ذکر کنم که پرونده این شعارهای خنده دار تو محله های انگشت شماری از تهران هنوز بازه که از بد حادثه محل ماهم جز اون محله هاست.
اما . . . امشب. . .  قاطی اون الله اکبرهای سفارشی و شعارهای از روی ضعف و زبونی یه سری نادون بدبخت. . .  یکی از همون نادونا که مطمئنا از همهشون هم بدبختتر بود یه زر مفتی زد که  . . . . .
جا داره به قول خودشون بگم خاک بر دهان شما باد  که احمدی نژاد که سهله اون  هیچ با اصل این  نظام مقدس( اسلام )مشکل دارین همون مشکل دیرینه امریکاو اروپاو صهیونیسم. خب این مشکلتون چاره داره. . .  اگه خیلی ناراحتین. . . میتونین. . .گورتون رو ازین آب و خاک گم کنین چون ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند .ما روی این مملکت و نظام غیرت داریم. ما برای حفظ حرمت قطره قطره خون شهدایی که پایه های این نظام رو آبیاری کردند تا رشد کرده و امروز اینطور سربلند تو دنیا ایستاده و شده خاری تو چشم دشمنان دیرینه عدالت و بشریت  زندگیمون رو میدیم ...جونمون و میدیم ...آبرمون رو میدیم... شما هم اگه ادعایی دارین بسم الله....
خطلب به امثال اون بیچاره ای که امشب اون زر مفتو ازش شنیدم :
اصلا این رفتارها عجیب نیست... راحت باش....هرشب تا کمر کله ات رو  از پنجره بیرون بکنه و عربده بزن تا گلوت پاره بشه بی غیرت.......آخه خب اگه سگ واق واق نکنه چیکار کنه.
اگه یه کم تند شدم بهم حق بدین چون اگه اونی که من شنیدم هر آدم وطن پرست با غیرتی شنیده بود همین قدر تند میشد.والسلام
((به تاسی از رهبر عزیزمون همه ما متعلق به یک آب و خاکیم و دنبال این نیستیم که خودی و غیرخودی درست کنیم اما یه خط قرمزی وجود داره خط قرمز ما فقط و فقط مقام ولایته وبس.  با التزام به این اصل هرکی با هر سلیقه سیاسی که داشته باشه قابل احترامه.پس این پست خطاب به کساییه که اون خط قرمز رو رد کنن. ))
اللهم احفظ و انصر قائدناو مرجعنا الخامنه ای                            باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  برادرم خون گریه کن!

شنبه 88 مرداد 10 ساعت 9:54 عصر
                                                              بسم الله
گاهی دل آدم برای بعضی ها سوختن که هیچ. . . . کباب میشه .
وای که از نادونی بعضی ها یا بذار مودبانه تر بگم -علاقه مندی شدید به خود رو به خواب زدن و ندونستن- آدم حالت انزجار پیدا میکنه مثه الانکه هم حالم داره بهم میخوره هم دلم کباب شده و هم ازین همه نادونی و دم دست بودن بعضی ها به ولله در عجبم!!
متهمان اغنشاشات اخیر بازداشت شدند   معرفی شدند   دادگاهی شدند   محاکمه شدند   بی ابرو شدند و اعتراف کردند
(اشاره به اعترافات ابطحی و عطریانفر از سرکردگان اصلی جناح اصلاح طلب و صاحب منصبان دولت اصلاحات که در جریان اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و پخش این اعترافات  از شبکه های مختلف سیما و سکوت معنادار روسایشان: خاتمی و موسوی و هاشمی(حالاست که علت پریشانی و نگرانی حاجاقا رو تو خطبه های نمازجمعه 26تیر برای سریع و بدون قیدوشرط آزاد شدن متهمین میفهمیم.عجب!!عجب!!) و حامیانشان  و انواع و اقسام سایتهای و احزاب منتسب به انها شامل کارگزاران وغیره در برابر این اعترافات تکاندهنده در صحن علنی دادگاه و با حضور وکیل قاضی  دادستان حضار خبرنگاران فیلمبرداران(9صبح روز شنبه محل مجتمع قضایی امام خمینی) 
همچنین جلسه خبری امروز عصرشان که از شبکه های مختلف سیما پخش شد و دیگر جای ادعای اعتراف زیر فشار را برای جناب حسنعلی خان مخلوع و. . . نمیگذارد. حتما اعترافاتشان را همه دیده اند و ماهیت این صحنه ها جای هیچ تکذیبی را هم باقی نگذاشته.از اعتراف به شکستن خود برای جبران خیانت به نظام توسط عطریانفر گرفته تا اظهارات ابطحی مبنی بر عقده گشایی هاشمی نسبت به رییس جمهور منتخب و مقام ولایت و غیره و غیره.
همه وهمه باعث میشود که اگر کسی ذره ای علاقه نمیگویم به کشورش   رهبرش   مردمش   و عناوینی ازین دست دارد که اگر کوچکترین علاقه ای به شخصیت و حرمت خودش هم دارد   اگر حتی نمیگویم
در اغتشاشات شرکت کرده     اتوبوس و مسجد آتش زده        شیشه مغازه و بانک شکسته    چادر از سر ناموس مردم کشیده    شبها بالای پشت بام رفته و مرگ بر دیکتاتور گفته   فقط اگر زبانی هم ازین جریان و جنابان حمایت کرده با توجه به اوضاع و احوال این جریان و جنابان و حقایق رو شده جا دارد برای اشتباهش نه برای شخصیت به بازی گرفته شده اش برای هویت ایرانی به تاراج رفته اش برای مزدور شدن بی جیرومواجبش زار بزند. . . نه. . . خون گریه کند.
ولی در اخر از سر رافت و مرام علوی که الگوی هر مسمان ایرانی باید یاشد از رهبر عزیز و آزاده ی میهنمان که الگوی تمام عیار این علویت هستند  با نهایت تواضع و فروتنی میخواهیم در صورت صلاحدید دستور آزادی  اغتشاشگران بازداشت شده اخیر را با توجه به نگرانی های اقای هاشمی از سر رافت داده و فرصت توبه را به جناب هاشمی بدهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اللهم احفظ و انصرقائدنا و مرجعنا الخامنه ای
   
                                                                       باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


  خدایا من کجای کارم؟دارم چیکار میکنم؟

شنبه 88 مرداد 10 ساعت 2:45 صبح
                                  بسم الله
                           ( 
دریچه ای به زندگی)
جانباز شهید محمدتقی طاهرزاده در شهریور 1349 در اصفهان متولد شد . از هفت سالگی کار کرد تا سوم راهنمایی درس خواند و در هفده سالگی (اسفند 1366)به جبهه رفت.در تیرماه 67 در شلمچه دچار موج گرفتگی شدو حدود یک ماه بعد به عالم بیهوشی رفت. دوران بیهوشی این جانباز هجده سال به طول انجامید.در طول این مدت انچه بر شگفتی این واقعه می افزاید پرستاری عاشقانه پدر وی بود .سرانجام این ازمون سخت برای این پدر و پسر به پایان رسید و محمدتقی در اردیبهشت 84 به کاروان شهدا پیوست.
                       (خوشا به حال محمد تقی)
مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خامنه ای در چهاردهمین سال بیهوشی محمدتقی طاهرزاده بر بالینش حاضر شد دست بر پیشانیش کشید و این جملات نغز را ادا کرد:
                                                       
           محمدتقی محمدتقی!
                                                           می شنوی اقا جون؟می شنوی عزیز؟
                                                                     دراستانه بهشت 
                                                                      دم در بهشت
                                                            بین دنیا و بهشت قرار داری شما!
                                                                     خوش به حالت 
                                                                     خوش به حالت
                                                                      خوش به حالت
                                                                       خوش به حالت
اونچه که با هم خوندیم بخشی از یک سرگذشت بود. . . نه .. همه ی یه زندگی بود... که من خیلی اتفاقی باهاش اشنا شدم و خوندمش یه جورایی تکونم داد ولی خب خیلی هم دیر.... نمی دونم اما فکر کردم خوندنش. . . دونستنش. . . صرف نظر از اینکه چه اثری رومون داره لازمه . . واجبه. . . . برا همین گذاشتمش اینجا
اللهم احفظ وانصرقائدنا ومرجعناالخامنه ای
                                                           
باشیم که میاید

  به قلم یک امُلیسم :

  نظرات دیگران  


   1   2   3      >
: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :